Straipsniukai / Mistika


Ideologija, stilius, propoganda, mintis

Moderatoriai: mFungus, Xynus, DoHm, moderators

Vartotojo avataras

Registered user
Registered  user

Pranešimai: 39

Užsiregistravo: 13 Geg 2008 12:50 pm

Standartinė 16 Geg 2008 11:14 am

Straipsniukai / Mistika

Mokytojas Meskalinas

Ištarus Kastanedos vardą vidutinio sluoksnio inteligentas dažniausiai pašaipiai nusijuokia.

- Kaip gi, kaip gi, skaičiau, žinoma: peiotas, dūmelis...skaičiau, tik ten kažkaip neaiškiai rašo.


Kastaneda apie psichodėlikus kalba tik ten, kur pasakoja apie pirmuosius žingsnius kario keliu. Meskalino ir dūmelio pagalba senasis Chuanas Matusas rodė mokiniui pasaulį visiškai neįprastu pavidalu. Vėliau Chuanas reikalaudavo iš Karloso smulkios ataskaitos to, ką anas matė veikiamas jėgos augalų. Vėl ir vėl Karlosas pasakodavo apie savo kliedesius. Taip kitoks pasaulis įsiterpdavo į įprastinį: senis sąmoningai pašalindavo skirtumus tarp tikrovės ir haliucinacijų.

- Pati produktyviausia būsena, - mokė senas indėnas, – kai mes neesam įsitikinę kas yra tikra, o kas ne.



Atplėšdamas senus suvokimo štampus, indėnų magas įsigudrino nesukurt naujų. Per ilgus mokymosi metus jis nuolat kartodavo:

- Tai, ką tu matai Realybėje, yra tavo asmeninis reikalas!


Terminas – iškreiptas sąmonės suvokimas – yra per daug neaiškus magijai. Mūsų suvokimo lygis keičiasi priklausomai nuo cheminių reakcijų smegenyse ir nuo jų apnuodijimo. Dėl to svarbu yra žinoti kuo yra apnuodytos smegenys: badavimu, alkoholiu, nemiga, pervargimu, monotonišku ir beprasmišku darbu, sukimusi vienoje vietoje, savęs kankinimu, klijais „Moment“, acetonu, benzinu, muskarinu (galima rasti musmirėse), ar kitais „jėgos dalykėliais“.


Toli gražu ne visos šios priemonės padeda patekt į antrąjį dėmesį, tai yra, nuolatinis buvimas iškreiptoje sąmonės būsenoje visiškai nepadeda eiti kario keliu. Apgirtęs nuo alaus žmogus patenką į iškreiptą sąmonės būklę, bet tai jam nei kiek nepadeda užvaldyti antrąjį dėmesį.


Karys negaudo „kaifo“ tiesiog šiaip sau. Didieji psichodelikai tokie kaip LSD 25, psilocibinas ir meskalinas visiškai nestimuliuoja „malonumo centrų“: jų vartojimas visai nesukelia nei euforijos būklių, nei pripratimo. Skirtingai nei konabiolas (yra kanapėje) ar visokie opijai (randami aguonose), didieji psichodelikai net nelaikomi narkotikais. Jie atpalaiduoja mūsų jutimo organus, tai yra keičia mūsų dėmesį. Nežymus apgirtimas nuo jų leidžia kontroliuot tą pakeistą dėmesį. Tuo labiau, kad tas dėmesys, skirtingai nei medituojant, yra nukreiptas ne tik į vidų, bet ir į išorę.


Iškreiptos sąmonės blaivumas leidžia atskirt Realybės gaunamus signalus nuo asmeninių laukiamų ir prisimenamų dalykų. Štai kas sukelia fantastinį įspūdį! Magai pagarbiai vadina meskaliną „Mokytoju Meskalinu“. Rašytojas Oldos Chaksli, kuris labai mėgo eksperimentuoti su savimi, žmogų, kuris suvartojo meskaliną, apibūdina taip:

- žmogus netampa kvailesnis nei įprasta (blaivumas)

- sugebėjimas ką nors prisimint arba atsekti veiksmų seką nukrenta iki nulio(asmeninės istorijos ištrynimas);

- atsiranda tas suvokimo grožis, kuris buvo vaikystėje (nustoja dirbt kažkokia dalis kaustančios pasaulėžiūros);

- domėjimasis erdve sumažėja (griūna trimatis suvokimas);

- domėjimasis laiku sumažėja iki nulio (griūna laiko suvokimas, ketvirtoji įprasta koordinatė);

- priežastys, kurios įprastoje būklėje priverčia veikti arba kentėti, tampa tolimomis ir neįdomiomis (savęs svarbumo jausmo pašalinimas);

- užtat atsiranda kur kas dėmesį prikaustantys dalykai, apie kuriuos verta pamastyti (natūrali išlaisvintų smegenų būklė);

- šie dėmesį prikaustantys dalykai gali būti tiek žmogaus viduje tiek išorėje tuo pat metu arba paeiliui (energetinė vienybė Realybės individo).


Štai taip Chakslis aprašo savo iki gyvo kaulo pažįstamą kabinetą:

- Mažytis staliukas rašomajai mašinėlei stovėjo kambario viduryje. Už jo, jei žiūrėt iš mano pusės, stovėjo pinta kėdė, o dar toliau – kontorėlė. Šie daiktai sudaryti buvo iš struktūriškai įdomių horizontalių, vertikalių ir diagonalių linijų. Struktūra jų buvo tuo įdomi, kad jas nebuvo galima suprast erdviniu pavidalu. Aš žiūrėjau į savo baldus, į kėdę ant kurios turėčiau sėdėt ir į stalą ant kurio turėčiau spausdint ne kaip pragmatikas, bet tuo pačiu ir ne kaip kino operatorius darantis mokslinį tyrimą. Aš žiūrėjau kaip grynas estetas, kurį domina tik forma ir jos išsidėstymas erdvėje arba paveikslo drobėje. Imkim, kad ir kojeles šios kėdės: kokios jos nuostabiai apvalios ir koks nepakartojamas jų poliruotas blizgesys! Aš praleidau keletą minučių ar amžių, ir stebėjau ne tik šias bambukines kojeles, bet ir realiai buvau jomis arba tiksliau buvau jose.


Būti kojelėmis kėdės – kaip jums tai patiktų? Atrodo kaip literatūrinis kliedesys... O juk jums dar teks sužinoti, jog žmogus iš tiesų gali pavirsti į bet ką, ir be jokio ten meskalino!


Bet grįžkim prie Chakslio. Labiau nei kėdės kojelės jį nustebino sudėliotos į lentynas knygos ir saulėlydis Kalifornijoje. Rašytojas permetą žvilgsnį nuo knygų ir pasižiūri į pro langą atsiveriančius vaizdus ir niekaip negali jais atsistebėti. Nors jau dagybę metų jis jų tiesiog nepastebėdavo. Kaip mes galim pastebėt, meskalinas smarkiai pristabdo mūsų pasaulio suvokimą.


Palikim ramybėje rašytoją ir grįžkim prie pradedančiojo kario. Ką jausdavo Don Chuano mokinys po to kai suvalgydavo meskalino? Tai būdavo ištisas kaleidoskopas malonių vaizdų, kurie susipindavo su košmarais. Vienišas, puškuojantis per meskalino lauką Karlosas, matė žydrą liepsnojančią šviesą, kylančią nuo kaktusų. Vienam iš kaktusų jis ėmėsi dainuoti dainas akompanuojant švilpiančiam vėjui, kuriame jis girdėjo fleitos garsus. Vėliau iš kaktuso išėjo pats princas Meskalinas ir Karlosas ėmė jo maldaut, kad tas pasakytų ką jis daro ne taip savo gyvenime.

Kaip ten bebūtų, princas ir visas laukas greit išnyko, ir mūsų herojus atsidūrė tėvų namuose, kur savo tėvui ėmė dėstyti visą savo širdgėlą. Bet štai Karlosas vėl mato lauką ir Meskalinas jam liepia suvalgyt dar vieną kaktusiuką tiesiog čia pat paėmus jį nuo žemės. Po to amerikietis su nuostaba atranda, kad jis sugeba matyti vienu metu tai kas yra viršuje, apačioje, už nugaros ir priešais jį! Šioje nenusakomoje būsenoje, kurią Don Chuanas pavadintų antru dėmesiu, Karlosas praleido dar keletą akimirkų, kol neatėjo atpildo laikas. Atsirado kažkokie tai nemalonus garsai, kuriuose pradedantysis magas atpažino žingsnius. Tapo aišku, kad jį persekioja „kažkas milžiniško“. Amerikietis dėjo į kojas ir pasislėpė už didžiulio akmens. Štai čia užpuolikas, o tai buvo didžiulis jūros dumblis, ir pradėjo atakuot. Nuo dumblio lapų ant Karloso krito šlykščios gleivės, ir Kastaneda suprato, jog tai virškinamosios sultis, kurios jį ištirpdys. Jis karštligiškai bandė seilėmis nusitrinti nudegintas vietas ir dar labiau spaudėsi po akmeniu... Auštant, beveik suvirškintas dumblio, Karlosas atsipeikėja:

- Aš vargiai pastebėjau šviesą, kuri darėsi vis ryškesnė. Šviesa kilo iš po žemės, kol neprasivežė iš po kalno, ir aš atpažinau kylančią saulę.


Pasaulėvaizdį jaunojo antropologo Don Chunas keitė dar pasitelkdamas kitą augalą – meksikietišką durnaropę(datura innoxia).


- Ar man padėjo jėgos augalai? – klausia mokinys.

- Žinoma, jie atskleidė tave, sustabdę žvilgsnį į pasaulį, - linksi galva senasis magas. – Šiuo būdu jėgos augalai daro tokį pat poveikį pasaulio suvokimui kaip ir taisyklinga eisena. Ir šis ir anas būdas perpildo suvokimą informacija, ir vidinis dialogas išsenka. Jėgos augalai puikiai pasitarnauja šiam reikalui, bet už tai tenka sumokėt per daug didelę kainą. Jie sukelią labai didelę žalą kūnui. Tai jų pagrindinis trūkumas, ypač durnaropės.


„Jėgos augalai“ – tai ne vienintelis, bet patraukliausias kelias į Astralą. Nors kiek disciplinuotas žmogus jų pagalba iš pradžių sugriauna savo įprastą pasaulio suvokimą, o po to jau pradėta vytis paskui Astralinio vaizdo nuotrupas. Galiausiai galima išprotėt arba užsėst ant rimtesnių narkotikų.


- Reikia pakliūt į Realybę nesužalojant savo įprasto pasaulio suvokimo, - aiškina senasis magas. – Aš sustojau, kai nutariau, kad tu prikaupei pakankamai žvilgsnių į Realybę.


Praeis keletą metų ir Karlosas padarys svarbią išvadą:

- Aš buvau per daug sureikšminęs šiuos augalus ir tai buvo klaida. Jie neatskleidžia magiško pasaulio suvokimo. Jie tik surenka išsibarsčiusias šio suvokimo daleles į vieną visumą. Be jėgos augalų aš nesugebėdavau suvokti šių dalykų. Atkakliai įsikibęs į įprastą pasaulio realybės versiją, aš buvau aklas ir kurčias tam, ką Don Chuanas bandė įvesti į mano suvokimą. Ir tik šis mano nejautrumas vertė jį naudoti psichotropines medžiagas. Jos paliko įtrukimus mano „apsaugoje“...


Čia pats laikas būtų paminėt dar vieną fenomeną. Magiškas patirymas, kuris atsiranda nenaudojant psichotropinių medžiagų būna daug ryškesnis, nei pavalgius „velnio žolės“ ar meskalino.

- Kiekvieną kartą kai tik naudodavau psichotropinius augalus aš prisimindavau apie tai ir, kai tik atsitikdavo kas nors neįprasto, šis supratimas leisdavo man abejot tuo ką matau, - paaiškina Karlosas. – Bet kai, pavyzdžiui, su manim kalbėt pradėdavo kojotas, aš jokios panašios apsaugos, kad pasakyt tai kas įvyko, neturėjau. Aš negalėjau niekaip to racionaliai paaiškint. Aš iš tiesų sustabdžiau pasaulį.


Ne tiek jau daug karių naudoja jėgos augalus. Karlosas yra daugiau išimtis negu taisyklė, todėl kiti iš jo būrio žiūrėdavo į jį su nepasitikėjimu. Šis vaikinas turėjo nedaug šansų tapti magu. Niekas nenustebtų, jei amerikiečiui „nuvažiuotų stogas“. Tam, kad to neįvyktų, jam labai pagelbėjo jo mokytojas.


- Mes rinkom savo antrąjį dėmesį pasitelkę sapnavimą, o tu tai padarei panaudodamas jėgos augalus, - sakė ragana vardu La Gorda. – Mokytojas sakė, kad šie augalai surinko siaubingąją tavo antrojo dėmesio pusę į vieną visumą... Jis sakė, kad taip nutinka magams, kuriems duoda jėgos augalų. Jei šie augalai nenužodo mago, tai susuka jo antrąjį dėmesį į siaubingą formą.


Veikiant jėgos augalams iš žmogaus pilasi visos srutos, kurios dažniausiai būna užslėptos dvasios gilumoje: agresija, ambicijos, aistros, baimės... Štai iš kur yra žiaurioji scena su jūros dumbliu, ryjančiu žmonės: jį pagimdė Karloso sąmonė ir tai neturi nieko bendro su Astralu.
Gilus miegas, kuriuo žmonija miega, yra sukeltas susižavėjimo.
Vartotojo avataras

Registered user
Registered  user

Pranešimai: 39

Užsiregistravo: 13 Geg 2008 12:50 pm

Standartinė 16 Geg 2008 11:18 am

==Author: Alienatix===
====Trance-lated by LIZergin====


1.Psychedelic Trance - kas tai?


Psychedelic trance tariama kaip [‚saike‘delik tra].
Reiketų skirti dvi sąvokas: psychedelic trance kaip sąmonės būsena ir kaip šiuolaikinės elektroninės muzikos kryptis, nors jie kažkiek susikerta tarpusavyje.

Žodis psychedelic reiškia medžiaga, kurios poveikis sukelia pas žmogu pakitusią sąmonės būseną. Ta būsena charakterizuojasi išplitusiu išorinio pasaulio suvokimo spektru, sugebėjimu įsigilinti į savo vidinį pasaulį, stebėti visokiausius fenomenalius aplinkos pokyčius, jausti susivienijimą su ja, dažnai su sąvojo ego praradimu. Dažniausiai šie pokyčiai linkę halucinogeninėms įtakoms, kurie gali pasireikšti kaip regėjimo, klausos ir lytėjimo pojučiai bei jų kombinacijos. Matomi vaizdai paprastai charakterizuojasi ryškiomis sodromis spalvomis ir gali persilieti iš vieno atspalvio arba heometrinės formos į daugumą kitų.

2. Ką reiškia žodis psychedelic?


Pirmas terminą psychedelic pasiūlė kanadietis psichiatras Hemfris Osmondas – vienas iš pirmųjų LSD-25 tyrinėtojų. Jis reiškia išreiškiantis sąmonę (nuo graikiškų žodžių psyche – siela, delic – išreiškiantis). Žodis psychedelic turi sinonimus: psychotomimetic, enteogen, fantasticum.


Vėliau žodžio psychedelic prasmė išplito ir aprėpė taip pat reiškinius ir faktorius (necheminius ir nemedikamentinius), kurie duoda žmogui galimybę pereiti į pakitusią sąmonės būseną arba patys yra žmogaus kuryba tokioje būsenoje. Pavyzdžiui naujosios meno pakraipos – psychedelic art, psychedelic music ir kiti.

Psychedelic trance būsena – tai būsena, panaši į transinę, sukelta psichodeliko poveikiu arba su nemedikamentozinių priemonių pagalba. Tokia busena, pavyzdžiui, gali būti taip vadinama oceanic ecstasy, ne kartą pastebėta pas pacientus psichodelinės terapijos seansose, kuriuos 60–70 metais vykdė transpersonalinės psichologijos tėvas Stanislovas Grofas.

3. Kaip vystėsi psichodelinė muzika?



Gilias psychodelic trance stiliaus šaknis reikia ieškoti XX amžiaus 50-ųjų gale 60-ųjų metų pradžioje, kai atsiranda psichodelinė roko muzika (grupė Greatful Dead). Dar vienu psichodelinės muzikos protėviu skaitomas projektas Pink Floyd – būtent tada prasidėjo eksperimentai su elektronine aparatūra, kad gauti iš jos naujus nuostabius psichodelinius garsus. Technologijų vystimasis su laiku privėdė prie Techno muzikos atsiradimo, kuri ir davė transui gyvenimą. Taip įvyko, kad tuo pačiu metu firma „Roland“ išleido dabar jau legendinį sintezatorių TB-303. Galima pasakyti, kad būtent TB-303, su kuriuo tais laikais buvo kūriamas kiekvienas trekas, dave transui savo unikalų ir specifinį skambesį, kuriam biški vėliau davė pavadinimą goa trance.

4. Kas yra goa trance ir kuo jis skiriasi nuo psychedelic trance?


Goa – tai vienas iš valstyjų Indijos vakarinėje pakrantėje. Kultūriniame ir dvasiniame plane Goa labai skiriasi nuo kitos Indijos, todėl kad iki 1960 m. jis buvo Portugalijos kolonija.
50-ųjų metų pabaigoje 60-ųjų pradžioje šį vieta buvo atrasta nedidele hipių-keliautojų grupe, kurioje buvo ir žmogus su pravarde Eight Finger Eddie (bent jau taip sakoma legendoje). Nuo tų laikų tuo momentu maža psichodelinė scena pradėjo rengti ten savo vakarėlius sausojo sezono (nuo spalio iki kovo) metu. Buvo atidarytas paplūdimio teatras, psichodelinė roko muzika užėmė dominuojančią poziciją. Europoje, kur nebuvo išsivysčiusios psichodelinės muzikos dėl pankų kultūros vyravimo, atsirado Detroito hausas ir techno. Europos hipiai jau pradėjo rengti naujus šokių vakarėlius, kūpinus naujais ritmais ir kultūra.
Tuo metu Indijoje keliautojų subkultūra nunešė tą muziką į festivalius, vykstančius Andžunoje, Vagatoroje (paplūdimių pavadinimai Goa pakrantėje), taip pat į Ko Samui , Ko Pangane, Katmandu ir į kitas vietas. DJai, muzikantia ir visi, kas daugmaž buvo susijęs su naująja kultūra, dalinosi su senais hipiais naujais požiūriais į gyvenimą. Visa tai kartu su Indijos kultūra privertė keistis ir atspindėti tuos jausmus ir įsitikinimus. Tokiu budu atsirado goa transas. 90-ųjų pradžioje jis išėjo iš tos subkultūros ribu ir pradėjo aktyviai plisti visoje Europoje. Su laiku vis daugiau naujų žmonių ateidavo į tą muziką, ir ji pradėjo greitai vystytis: atsirado naujos tendencijos , naujos stiliaus atšakos. Iki 1998 metų didelių skirtumų tarp goa ir psychedelic transu nebuvo ir vieną savoką galima buvo pakeisti kita. Vėliau skirtumas tarp tų atšakų pradėjo didėti. Goa transas su laiku tapo labiau komerciniu, jo skambesys kupinas to paties TB-303 melodijomis ir semplais. Pasidarė aišku, kad goa stovi vietoje, o dauguma nauju treku – senų muzikalinių idejų perdirbimas.
Psychedelic trance atvirkščiai pradėjo keistis ir po biški atsisakė nuo aiškių melodinių konstrukcijų, naudodamas kietesnio charakterio semplus. Atsirado net atšaka, pavadinta progressive trance, dažniausiai pilnas techninio minimalizmo.

5. Kas yra break trance?



Verta paminėti apie atšaką break trance arba psy break, kuris atsirado ir mirė 1998 m. Tai buvo tikrai įdomi progresyvi kryptis, kurioje standartinis tiesus ritmas buvo pakeistas laužytu ritmu, davusiu psichodelinei muzikai išskirtinį skambėsį ir energetiką.

Šiuolaikiniame psytrance skambėsys daugiau remiasi bass-sudedamaisiais, dažnai trekai panašus į techno. Užtenka įvairiausių eksperimentų, įrodančių, kad muzika vystosi, o tai reiškia, kad po kažkiek laiko ji suskambės naujai, ir niekas nežino, kaip, because it‘s psychedelia!

6. Psytrance – tai šokių muzika?


Taip, pirmiausia tai šokių muzika. Kai kurie žmonės kažkodel žiūri į tokią muziką lengvabūdiškai ir įsispyrusiai vadina ją linksminančią ir pramoginę. Neneigiant to, galima pastebėti, kad šokis yra viena iš seniausių technikų , kurią naudojo šamanai, norėdami pasiekti mistinės busenos. Be to šokis yra vienas iš aktyvios (dinaminės) meditacijos rūšių. Kūnas ir pasąmonė susieti, todėl kūno judėjimai šokio metų gali padėti pasiekti pakitusios sąmonės busenos, juo labiau kartu su psichodeline muzika ir teisingu set/setting.

7. Kas yra set/setting?


Set – tai individualus kiekvieno žmogaus nusiteikimas vakarėlio metu, atitinkantis tiems ketinimams, su kuriais jis atėjo į party. Geras nusiteikimas numano pozityvą, geranoriškumą su aplinkiniais ir norą pasidalinti džiaugsmu nou šokio, muzikos ir bendravimo.

Setting – aplinka, kurią sukūria vakarėlio organizatoriai. Tai apgalvotas ir konceptualus dizainas, jauki šokių aikštelė, kokybiškas garsas, malonus kvapai ir t. t., tai yra viskas, kas padeda sukurti reikalingą vakarėliui atmosferą.
Geras transo vakarėlis neįmanomas be sekmingos set/setting kombinacijos. Tai reiškia, kad vakarėlis priklauso kiek nuo organizatorių, tiek ir nuo žmonių šokių aikštelėje.

8. Kas yra PLUR?


Verčiant iš anglų kalbos P.L.U.R. tai Peace (Taika), Love (Meilė), Unity (Vienybė) ir Respect (Pagarba).
Papildomos informacijos galima rasti Lauros Manifeste. Taip pat naudinga susipažinti su PLUR atsiradimo istorija.

9. Ar transo muzika yra susijusi su kokia nors filosofija arba religija?


Ir taip, ir ne. Ši muzika nėra dvasinė religijos kontekste, bet dvasinė dėl savo tūrinio, priklausant nuo klausytojo. Tas pats trekas gali buti suvokiamas skirtingai ir sukelti skirtingas busenas. Muzika – tai informacijos nešiotojas, kalba, naudojanti kaip abėcėle ne ribotą raidžių skaičių, o begalybę skirtingų garsų ir tonų. Dėl šitos ypatybės negalima interpretuoti muzika kažkaip vienaip, tai priduoda jai begalinį universalumą. Grįžtant prie religinių klausimų, pastebėkime, kad transas turi gilias istorines šaknis. Dar senovei žmonės išmoko naudoti ritmą religiniams ir kultiniams tikslams.Šamano mušimai pagaliu per pro-bugną iš įtemptos mamonto odos, ekstaziniai pagonių šokiai aplink laužą, - viskas tai liko mūsų pasamonėje ir persidavė nuo protėvių genetinių būdu. Todėl šiuolaikinė šokių muzika – tik nauja senų ritualų implementacija, bet jau su šiuolaikinės technikos pasiekimais garso srityje. Nereikia galvoti, kad susidomint transu, reikia propaganduoti kokią nors religiją. Ypač stipri tokio pobūdžio iliuzija gali susikurti žinant apie goa transa, kurio gimtinė yra Indija. Iš tikrųjų transas įtraukė į save daugėlį dalykų iš rytų misticizmo bei induizmo, budizmo, šivaizmo. Tai pasireiške tam tikrų semplų naudojimu, trekų pavadinimais bei vakarėlių dizainais. Tokia simbiozė su rytų kultūra dėsniga dar ir todėl, kad psichodėlinė patirtis turi labai daug bendro su religine ir mistine patirtimis. Juo labiau, kai Uolterį Steisą, kuris skaitomas autoritetu filosofijos ir misticizmo srityje, paklausė, ar panašūs psichodeliniai į mistinius pojūčius, jis atsakė: „Klausimas ne tame, ar jie panašūs: jie ir yra mistiniai“. Reziumė: klausytis transo gali bet koks žmogus, kuris randa toje muzikoje kažką įdomaus.

10. Kaip reikia šokti pagal transą?


Žmogus, užduodantis tokį klausimą, turi susitaikyti su mintimi, kad atsakymą jis gali gauti tik iš savo pasąmonės. Kitaip tariant, niekas nepasakys, kaip reikia šokti pagal tokią muziką, nes kaip jūs bešoktumėte, visada šis šokis bus teisingas, jei tik nesistengiate savęs kontroliuoti ir nesirūpinate, kaip atrodote iš šalies. Aišku, pradžiai galima pažiūrėti kaip šoka kiti ir prisijungti prie jų ritmo, bet kaip tik muzika užvaldys jūs, nesipriešinkite, leiskit savo kūnui judėti savo ritme – tada būtinai gausite malonumą iš šokio.

11. Kam vaikščioti į vakarėlius, kai galima klausytis transo namie?


Geras vakarėlis turi kelias geras savybes.
a) vakarėlyje jus patenkate į tam tikrą atmosferą, kūpiną pozityvių žmonių, turinčių panašius interesaus ir muzikinius skonius kaip ir jūs, o tai jau malonu.
b) jūs turite galimybe pašokti ir pasiklausyti geros muzikos kokybiškame garse (tada net seni trekai skamba kitaip).
c) vakarėlyje groja DJai. Kiekvienas DJus kruopščiai parenkinėja muziką savo setui ir padaro tiap, kad visi trekai skamba kaip viena ilga pulsacija. Tai labai svarbu tam, kad šokių aikštelė pasiekti reikalingos būsenos, ir jūs būtinai pajūsite tai, kas neįmanoma, klausantis muzikos namie.
Ir, be abėjo, puikiai praleidžiate laiką, prisirinkdami šviesių emocijų ir gerų įspudžių.

12. Kas yra open air?


Open air party – tai vakarėlis gryname ore, paprastai užmiestyje, gamtoje, rengiamas šiltu metų laiku. Visa audio aparatūra nuvežama į vietą ir gauna energiją iš generatoriaus. Pačioje vietoje kūriamas minimalus dizainas, todėl kad paprastai ji ir taip graži. Transas atviroje erdvėje po žvaigždėmis kažkur miške suvokiamas visiškai kitaip, nei klubo patalpoje, todėl openai labai patinka transeriams, net nežiūrint į nepatogumus. Pati idėja rengti vakarėlius atvirame ore kilo iš Goa, kur pirmieji goa transo tūsai buvo rengiami paplūdimy Indijos pakrantėse.

13. Ar būtina vartoti psichodelikus arba narkotikus, kad suvokti muziką?


Ritorinis klausimas.
Psichodelinė muziką prisiskiria prie tos muzikos kategorijos, kuria reikia jausti, suvokti tiesiogiai, o ne stengtis ją suprasti arba išanalizuoti.
Žmogui su gana atviru suvokimu, geru nusiteikimu ir teisingoje aplinkoje nereikia stimuliatorių. Muzika pati yra pokyčių jūsų sąmonėje katalizatoriumi.
Gilus miegas, kuriuo žmonija miega, yra sukeltas susižavėjimo.
Vartotojo avataras

Registered user
Registered  user

Pranešimai: 39

Užsiregistravo: 13 Geg 2008 12:50 pm

Standartinė 16 Geg 2008 11:20 am

Jai mokate skaityti rusiskai tai siuo adresu rasit visa infosfera apie psy bei goa:

http://www.psychedelic.ru/info/index.shtml
Gilus miegas, kuriuo žmonija miega, yra sukeltas susižavėjimo.
Vartotojo avataras

Advanced user
Advanced user

Pranešimai: 397

Užsiregistravo: 03 Rgs 2006 01:23 pm

Miestas: Vilnius

Standartinė 19 Geg 2008 12:18 am

tvarkingai ir graziai, smagu, bet tiek kastaneda, tiek "didieji" (didieji tik tarp koju buna) psichodelikai, tiek psy trance sitam mini forume jau aptarti nemazai buvo:).
manau kam reikejo tas kastaneda jau perskaite tiek kiek reikejo, psy trance issainalizavo irgi savu laiku, o apie "didziuosius", manau visi kam reikejo.... is praktikos cia didzioji dauguma manau daugaiu papasakot tamstai galettu, tik ar reikia apie tai sneketi?:)
Jus irgi girdit tuos balsus?


http://www.myspace.com/rehorakhty
Vartotojo avataras

Registered user
Registered  user

Pranešimai: 39

Užsiregistravo: 13 Geg 2008 12:50 pm

Standartinė 19 Geg 2008 07:07 am

Sniechkuz rašė:tvarkingai ir graziai, smagu, bet tiek kastaneda, tiek "didieji" (didieji tik tarp koju buna) psichodelikai, tiek psy trance sitam mini forume jau aptarti nemazai buvo:).
manau kam reikejo tas kastaneda jau perskaite tiek kiek reikejo, psy trance issainalizavo irgi savu laiku, o apie "didziuosius", manau visi kam reikejo.... is praktikos cia didzioji dauguma manau daugaiu papasakot tamstai galettu, tik ar reikia apie tai sneketi?:)


na seip as cia suplanavau sitoj temoj viska kelti kas man idomu ir galbut atsiras uzklys tokiu kurie ieskos per google kas yra psychedelic trance ir papuls tiesiiai i sita foruma ;)
Gilus miegas, kuriuo žmonija miega, yra sukeltas susižavėjimo.
Vartotojo avataras

Registered user
Registered  user

Pranešimai: 39

Užsiregistravo: 13 Geg 2008 12:50 pm

Standartinė 19 Geg 2008 07:25 am

Kundalini: Danger, High Voltage - Kundalini Awakening

Danger, High Voltage

We are treading sacred waters here. To plunge in recklessly is to risk self-annihilation.



A Kundalini release can be triggered by meditation, yoga, prayer, bodywork, psychedelic drugs, a life crisis (such as extreme physical or emotional trauma, a near-death experience or the death of a loved one), childbirth, menopause, certain ascetic or sexual practices, and so forth. Kundalini can also awaken spontaneously from no apparent cause. This out-of-the-blue Kundalini arousal occurred in my own case in 1991. Since then, I have communicated with hundreds of people whose Kundalini rose involuntarily, initiating a long transformative process.



For many in this situation, once Kundalini has risen, its activity in the system is constant and palpable. Unusual energy sensations are frequently or continuously experienced. These are often felt as tingling, vibrating, buzzing, prickling, stinging, itching, burning or crawling sensations. A host of other physical, psychological, psychic and spiritual changes may precede or arrive in the wake of the classic torrent of energy rushing through the spine and out through the top of the head in an explosion of light/ecstasy.



The ongoing Kundalini process differs from occasional pranic-energy releases or mystical experiences, after which the Kundalini settles back into dormancy, but these isolated experiences can be precursors to a future full-blown Kundalini process. When we are in the midst of this profound transformation of our body/minds, unless we are being guided by wise and experienced teachers, it is better to trust the innate intelligence of Kundalini than to attempt to control or push the energies along. I have heard story after story of disastrous results when individuals with awakened Kundalini tried to force the process in any way. Havoc has also plagued those who submitted to intervention from others who were unqualified to work with Kundalini.



Practices and techniques often recommended to rouse Kundalini can be outright dangerous when the Kundalini is already up and roaring. I am speaking of methods like pranayama (yogic breath-control exercises), holotropic breathwork, and most formal methods of meditation. Excruciating headaches, infernal heat, seizures, extreme anxiety and psychosis have been the price paid by many who learned the hard way to respect Kundalini's natural course. All of these afflictions can also occur during an intense Kundalini episode when there has been no interference, but the system can rebalance itself more quickly when it is not being stressed by over-stimulating practices.



Once Kundalini is awake and active in the system, especially when it has awakened spontaneously and the individual does not recognize what is happening, the tendency to fight against it is strong. This can be mentally and physically harmful. A man who was weary of months of debilitating fatigue (common at certain stages of the Kundalini process) decided to give himself a boost with amphetamines. This was a serious mistake; he catapulted himself into a ten-week bout of psychosis.



Another individual had panic attacks trying to resist the seemingly alien force of Kundalini as it twisted her ribcage and torso into bizarre positions. When she learned that such unusual postures are caused by Kundalini's purposeful inner adjustments to allow the energy to flow freely, she relaxed and allowed the energy to take over. Not only was her fear diminished, she told me that her overall health improved from that point on.



Quite a number of people with risen Kundalini (myself included) have experienced a worsening of symptoms as a direct result of energy manipulations performed by healers. I suffered an immediate increase in pain and no discernible improvement in my Kundalini symptoms after treatments from three different bodyworkers, and then decided to stay away from them altogether. This is not to say that anyone whose Kundalini has risen must avoid healers, bodyworkers or spiritual advisors! I also know of people whose Kundalini difficulties were greatly relieved by such practitioners. The important thing is to be very discerning. Healers, therapists and teachers who are familiar with Kundalini and who are respectful and sensitive both to the client and to the energies can help immensely.



When the Kundalini awakens, tremendous power is unleashed. The resulting expansion of consciousness affects every element of our being, from our biological functions to our personal relationships to our concept of reality to our influence in the world. We are irrevocably changed in ways we could not have imagined and in ways we may never fully comprehend.



For some of us, the risen Kundalini gives us our first or most unmistakable contact with the Spirit. Before my Kundalini rose, I thought the resurgence of Goddess religions were mostly a feminist backlash against millennia of a masculinized God. Now I understand it all quite differently. Kundalini is Shakti, the Great Mother Goddess, the living energy that daily makes her vibrant presence known in my body and my psyche. She is as fierce and powerful as she is mysterious and enticing.



Whether or not anyone else shares my deified view, Kundalini is not a blind force of nature because there are no blind forces of nature (with the possible exception of the human mind!). Approaching Kundalini with arrogance, impatience or greed is asking for trouble. Usually, mercifully, such attitudes assure that one's own Kundalini will not stir at all. If Kundalini is to be invoked, it must be with care and better still, with reverence and humility. We are treading sacred waters here. To plunge in recklessly is to risk self-annihilation.



El Collie is the late editor of the newsletter, Shared Transformation, see http://www.elcollie.com
Gilus miegas, kuriuo žmonija miega, yra sukeltas susižavėjimo.

Registered user
Registered user

Pranešimai: 1

Užsiregistravo: 19 Rgp 2007 03:03 am

Standartinė 21 Geg 2008 11:20 am

psynigmatic rašė:

5. Kas yra break trance?



Verta paminėti apie atšaką break trance arba psy break, kuris atsirado ir mirė 1998 m. Tai buvo tikrai įdomi progresyvi kryptis, kurioje standartinis tiesus ritmas buvo pakeistas laužytu ritmu, davusiu psichodelinei muzikai išskirtinį skambėsį ir energetiką.

Šiuolaikiniame psytrance skambėsys daugiau remiasi bass-sudedamaisiais, dažnai trekai panašus į techno. Užtenka įvairiausių eksperimentų, įrodančių, kad muzika vystosi, o tai reiškia, kad po kažkiek laiko ji suskambės naujai, ir niekas nežino, kaip, because it‘s psychedelia!


Ne nemire, tiesiog atlikeju isskirtinai grojanciu tik psybreaks vienetai, o siaip ir is psy ir is breaks scenu yra atlikeju kartais sukurianciu po kelis psybreaks trackus.

Grįžti į Blevyzgos / Spam

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007